3.11.2012

Czekoladowa owsianka z owocem kaki




... w tygodniu tak wcześnie wychodzę do pracy, że nie ma mowy o wspólnym rodzinnym śniadaniu, dlatego tak  miłe są sobotnie i niedzielne poranki przy stole. Dzieciaki uwielbiają owsiankę, więc dziś na ich życzenie owsiana uczta z wypatrzonym wczoraj w sklepie przez moją córkę owocem kaki. Nina jest fanką wszystkich owoców, a dodatek gorzkiej czekolady sprawił, że zajadaliśmy ją wszyscy ze smakiem.

w przygotowywaniu owsianki wprowadziłam dziś pewne zmiany, tzn płatki gotowałam najpierw w samej wodzie z dodatkiem szczypty soli, potem dolałam mleko i odrobinę cukru trzcinowego, ciepłą owsiankę posypałam startą gorzką czekoladą, prażonymi pestkami dyni i udekorowałam owocem kaki.

składniki:
płatki owsiane
szczypta soli
około dwóch płaskich łyżeczek cukru trzcinowego
(na cztery porcje owsianki)
prażone pestki dyni
kostka startej gorzkiej 70% czekolady
1 owoc kaki

śniadanie jak dla mnie idealne ...


8 komentarzy:

  1. A myślałam, że dzieci są wielkimi przeciwnikami owsianki :) Szalenie podoba mi się imię Twojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bo z reguły tak chyba jest, na szczęście moje dzieci za nią przepadają, co mnie cieszy, bo to bardzo zdrowe śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez lubie kaki :) Fajnie że Twoje dzieciaki lubią owsiane, budowanie dobrych nawyków żywieniowych to jest to ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeej smacznie to wygląda. Muszę owoc kaki i czekoladę na listę zakupową wrzucić i zrobię sobie śniadaniowy dzień dziecka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę wspaniałe śniadanie :) Samo zdrowie, a jakie dobre!

    OdpowiedzUsuń
  6. pychotka, samo zdrowie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio non stop robie owsianke z kaki ! :)

    OdpowiedzUsuń